20 януари 2015 г.

Салата с извара върху хлебно канапе

А може и да бъде предястие, какво ли не ми идваше на ум за име на тази моя измишльотина :))
Каквото и да е, важното е, че е вкусно, а се получи и добро на вид, поне аз съм доволна от себе си!! Ех, умря циганката дето ме хвалеше :)) Ама и на снимки го докарах :))
Та, тази салатка или предястие е лесна, приготвя се много бързо и определено ще ви допадне и на вкус. Съставките са познати, според вкусовата вълна на момента се роди точно тази салатка :))




Продукти:

300 г. извара 
3-4 с.л. кисело мляко с висок процент масленост или заквасена сметана
1/2 ч.ч. смлени орехови ядки
100 г. настърган на дребно кашкавал
100 г. шунков салам
 сол, черен пипер на вкус
пресен копър по желание
4-5 филийки хляб 

за украсата -


краставица
орехови ядки
кашкавал
пресен копър

Според вкуса и предпочитанията, можете да намалите или увеличите количеството на определени продукти!

СТЪПКИ:

1. В голяма дълбока купа слагаме изварата заедно с киселото мляко и объркваме до гладка смес, доколкото е възможно с миксер.
2. Добавяме всички останали съставки и разбъркваме с дървена лъжица до хомогенизиране на сместа.
3. От филийките хляб с ринг изрязваме от меката част кръгове.

4.Оформяме, като в ринга на дъното поставяме хляба, а отгоре допълваме от изварената смес и попритискаме леко.
5. В чиния прехвърляме пълния ринг и внимателно го отстраняваме.



Украсяваме с тънки ленти от прясна краставица, орехова ядка, кашкавал и копър.




Лесно и вкусно, да ви е сладко :))


И наздраве !!



6 коментара:

  1. Чудесно предястие, Вили.Правила съм хайвер от извара в най - различни комбинации.Става много вкусен, особено ако изварата е прясна и домашно направена.Идеята ти е чудесна, не ми хареса само добавката на месо в това предястие.Но то може спокойно да се изключи, защото трудно се усвояват на едно хранене месо и млечни продукти.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, Ели, трудно се усвояват, но така обичаме :) Съчетанието на храните наистина е много важно, но още не сме се научили да спазваме това правило.
      Поздрави и благодаря за коментара Ели, приятно ми е да наминаваш тук :)

      Изтриване
  2. Вили, циганката може и да е умряла, ама аз няма да пропусна да те похвала! Прекрасно, ама как го измисли? Толкова да ми хареса - и на вид, и на вкус, и съставките. Това определено ще го направя някой път, предчувствам пак колко похвали ще отнеса - благодарение на теб! :)
    Прегръдки и усмихнат ден, Вили!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Гери :) Ако решиш да я опиташ някога, искрено се надявам да ти хареса, и похвали да има :)
      Сърдечни прегръдки и от мен Гери :)

      Изтриване
  3. Чудесна идея! А и много добре изглежда! :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване